Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

lørdag, april 16, 2005

Pøbb-til-pøbb

Hadde gleden av å være med på pøbb-til-pøbb runde på Grønland i går. Et utmerket tiltak. Ivar's pub var antakeligvis det mest classy stedet vi var innom, og lokalbefolktningen iaktok oss med mild forbauselse i håp om at vi snart skulle gå igjen. Billig øl var beveggrunnen for løypa, og jeg tror ikke jeg betalte mer enn 38 kroner halvliteren - noe som jo må sies å være sympatisk for Oslo.

Vi endte selvsagt på etablissementet Queens etter å ha hoppet over Stargate, som i følge den ene initiativtakeren var "for vestkant". Jeg kom til skade for å gi en av deltakerne et kompliment for sin kule sorte skjorte - hvorpå han svarer at "ja, damer er så enkle - man må liksom ha de rette klærne for at de skal være interessert". Deretter la han ut om en skjorte han skulle kjøpe dagen etter til flere tusen kroner. Enkle lille meg sto å så på han og tenkte mest at "hm, nei - de må ha en hjerne for at vi skal være interessert". Men han virket egentlig mer snill og dum enn slem og sleip så jeg tror jeg lot han slippe unna med en relativt lavt gradert spydighet.

Lykken var stor da jeg mot stengetider støtte på en tidligere kollega med leilighet på Grønland. Nachspiel!! Vel, vet ikke helt om han skjønte at resultatet ville være en sliten VamPus på sofaen, men slik gikk det nå. Krøp ut derfra litt før 12 i dag, fikk i meg litt frokost med en venn av meg på Løkka, signerte meg opp som støttemedlem i Leger uten Grenser (fyllenerver kombinert med dårlig samvittighet), kjøpte et par sko (universalmedisin). Dusj, pizza og en lite lur - og så er det fest igjen.

Livet er slitsomt.

2 kommentarer:

Ghost of Goldwater sa...

http://www.aftenposten.no/
nyheter/iriks/oslo/
article1021324.ece

Den "nye" alkisen er en ung kvinne. Under tvil havner du vel fortsatt i den kategorien...

Anonym sa...

Excellent, love it!
How do i maintain an electronic air filter hibiscus license plate frames losing weight butt and thighs Ac valtrex online