Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

torsdag, mai 19, 2005

Buck Fush

Var som sagt (eller rettere sagt skrevet.. eller rettere skrevet skrevet?...) og besøkte Nina i Bonn forrige helg. Gøy. Hun fortalte at hun hadde vært og demonstrert mot Irak-krigen og Bush for et par år siden. Tyske politikere hadde lagt ned forbud mot plakater og slagord som kunne virke støtende. Ytringsfrihet er no' dritt. For å unngå støtende slagord så lagde de heller t-skjorter og plakater med Buck Fush.

Syntes det var morsomt, jeg. Har en t-skjorte sjøl med FCUK på. Satt i en bar en gang og irriterte meg voldsomt over at en god del av mennene der nistirret på brystet mitt. Merkelig det der. Først irriterer man seg over at man tror de ser på puppene dine, og når det viser seg at de ikke gjør det så blir man egentlig litt snurt? Merkelig. Uansett. Jeg hadde glemt at jeg hadde på t-skjorten fra FCUK (kleskjeden French Connection UK) . De lurte på om jeg gikk rundt med en t-skjorte det sto FUCK på. Og snille piker som meg gjør jo ikke det...

Buck Fush. He he. Morsomt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. »

Anonym sa...

for to år siden laga jeg ei buck fush skjorte på roskilde.
jeg gjorde det egentlig mer som en slags hån av de som tror at "fuck bush" er et politisk standpunkt, og som føler seg radikale med slike skjorter, men jeg ble noe overraska da jeg så likedane skjorter i butikken..

Anonym sa...

This is very interesting site... » »