Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

mandag, desember 05, 2005

Tusen takk for stemmen!

Wow! Dette var overraskende !
*bretter opp forhåndsskrevet tale*

Men det er jo selvsagt mange som må takkes - først og fremst Drusilla og Bjørn - hadde verden vært rettferdig skulle en av dere spandert champagne på VamPus, ikke omvendt. Deretter Hjorten, som er så flink til å oppmuntre alle nye bloggere, Bloggvilles egen mentor! Deretter mine foreldre, for å ha gitt meg en.. vel, en oppvekst. Mine venner og kollegaer, hva ville jeg vært uten dere. Min livslange kjærlighet, Orlando, for å glede verden med sitt vakre åsyn.

Men fremst av alt vil VamPus takke alle politikere og media for å være en evig kilde til inspirasjon! Dersom dere slutter med det, lover VamPus å slutte å blogge.

----------------

*sukk* Det er jo veldig hyggelig, men VamPus er fullt klar over at det finnes mange gode seriøse blogger der ute som fortjener oppmerksomhet! Så før dere som hater blåbloggere friker ut, så ta det med ro - VamPus tror ikke hun er bedre, sterkere, smartere, kulere, penere eller flinkere til å skrive enn alle dere. Men hun lover å fortsette i samme stil, og alle som har tips om saker eller vinklinger er velkommen til å maile til vampus [a] gmail.com.

38 kommentarer:

Anonym sa...

Nussetassen gratulerer masse Vampus! jeg skal gå så langt som å si at du har fortjent det.

Anonym sa...

Slutter meg til Kent.

Det er fortjent selv om du har ligget deg til toppen

Unknown sa...

Nei, det var ikke overraskende, og fullt fortjent :-)

Grattis!

Anonym sa...

Og ikke minst, tar vedkommende fortsatt imot søknader?

Anonym sa...

Synes det du skriver ligger helt på det jevne (leste igjennom bloggene da jeg surfet litt på nett i dag). Du plukker opp litt samfunns aktuelle saker, noe "klipp&lim" fra andre sider for å ha detaljene i orden, isper det litt med ditt eget politiske ståsted og whoola...du er "Sjefs Blogger"!

Unknown sa...

Willy: Hadde Hablog eller Dokument.no vært nominert, skulle jeg tenkt på saken. Av de nominerte var Vampus best.

Anonym sa...

Gleder meg til blogging blir like trendy som svenskehandel. Sjelden har vel flere fjols fått postet sitt hverdagslige pludder.

VamPus sa...

Takker og bukker og takker igjen.

For de som ikke liker at VamPus har vunnet i sin kategori - vennligst send kritikken til Dagbladet. Akkurat i dag skal VamPus bare være blid og glad. Så oppsummerer hun antakeligvis all driten hun får om at hun er middelmådig og at "Det VamPus skriver er tull og tøys,
men det er politisk korrekt av reaksjonære høirefolk og forfalske fakta".. (fra Dagbladet.no)

Whatever...

VamPus sa...

Dagens onde kvinner skal få sprudle med Mr. Stærk og VamPus ved en passende anledning ;-)

Unknown sa...

Congratulations!!!!!!

Anonym sa...

Gratulerer VamPus! Jeg leser bloggen din med stor glede! Jeg har i blandt tenkt på å blogge selv, men det blir så meningsløst når VamPus utrykker mine meninger (stort sett) så mye bedre! Dessuten liker jeg å lese om VamPus' liv og levnet og Pusedyr i tillegg til politikk. En perfekt blanding!

Morten sa...

Gratulerer :)

Jeg skal ærlig innrømme at du ikke fikk min stemme, men mine gratulasjoner kan du få!

Anonym sa...

Ser du sitter med Mac på Dagbladet, hvorfor støtter ikke siden din safari da?

LilleNille sa...

Gratulere sååååååå mye. Morsomt!
Stå på videre. Du må aldri slutte å skrive.

Anonym sa...

Gratulerer VamPus. Til tross for en fundamental uenighet med overtegnede er det vel fortjent.

Nå har ikke jeg lest de 14253675645346377525 andre bloggene der ute, men du klarte å fenge min oppmerksomhet... så da så.

ToDolan sa...

gratulerer!

Anders Brenna sa...

Du fikk min stemme og her kommer også min gratulasjon:

Gratulerer!

VamPus sa...

Takk, Al, todolan, LilleNille og Puselur - VamPus skal fortsette å blogge om både politikk, party og Pusedyr!

Morten; vel, VamPus stemte på Drusilla, så dette er ikke min skyld, men takk for det. Likte animasjonen din ;-)

Anonym: ikke min PC..

Brumle: Takk for det - hadde alle vært enige hadde ikke dette vært gøy. Håper jo nettopp at slike som deg med flere bidrar med informasjon i debatten og nyanserer standpunkter. VamPus tror ikke nødvendigvis at hun har rett, men er ikke overbevist om at sosialdemokratiet er selve svaret heller ...

Herodotus sa...

Gratulerer VamPus! Sant å si var du en inspirasjon for at selv late meg kom igang med en blogg. utvilsomt din blogg som mer enn andre får adrenalinet til å ta noen svømmetak - så det er vel fortjent!

sejegkanspille sa...

Gratulerer. Vel fortjent!

Ghost of Goldwater sa...

Jeg skjønner jeg må trappe opp spydighetene ytterligere...

Gratulerer!

Anonym sa...

Gratulerer så mye VamPus! Jeg gleder meg på dine vegne.

PS: Du ser fantastisk sexy ut på bilde i Dagblad-artikkelen.

Anonym sa...

Får slenge meg på gratulasjonsbølgen, jeg også.

Knut Stian: "Det er fortjent selv om du har ligget deg til toppen"

Gitt antallet avlagte stemmer må VamPus i så fall hatt en slitsom helg.

Kristin Storrusten sa...

Gratulerer så hemskt mycket - den var virkelig velfortjent!
Håper du spretter champagnen og feirer hemningsløst i dag! (Så venter vi andre i spenning på onsdag)

Softtag sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Softtag sa...

Gratulerer med gullet Vampus! Vil du være med til New York å bombe byen med softtags i champisfylla? Det fortjener du.

Det skal i hvert fall Softtag, og han skal bo i 24 etasje på Manhattan. Følg med. Det kommer levende situasjonbeskrivelse fra NY søndag 11 desember på Softtags blogg.

Softtag

8:17 PM

Anonym sa...

Vellfortjent, selv om jeg ofte er dypt uenig med deg!

Du skriver som en engel, med dine små, sviende replikker ;)

Grattis!

Anonym sa...

Gratulerer! :-D

Simon T sa...

Wowsa ! Motta de inderligste....

Hans P Fosseng sa...

Gratulerer! Vel fortjent, trass i litt feil farge... Nyt dagen:-)

Blåblogg sa...

Hurra, gratulerer så mye Vampus!

Anonym sa...

Det begynner å bli trangt om plassen blant alle gratulantene, men jeg hiver innpå en kubbe til og håper varmen sørger for at VamPus fortsetter å være bedre, sterkere, smartere, kulere, penere og flinkere til å skrive enn alle oss andre.

Grattis!

Kaja sa...

Hurra for deg... tra la la la la.. ja deg vil vi gratulere :D Gratulerer med vel fortjent seier!

Anonym sa...

Gratulerer med seieren ! Men vær så snill å kutte ut bruken av ordet "nasjonalsosialisme" om vårt rimelig sidræva Norske sosialdemokrati. Det blir bare for...dumt...
Ikke bli Norges svar på Ann Coulter, den forbanna heksa !

Anonym sa...

Gratulerer! Vel fortjent og grådig moro!

Elise sa...

KULT! GRATULERER!

Anonym sa...

Gratulerer! En seier til Opplysningen og Debatten. Du redder meg igjennom kjipe dager på jobb.

Anonym sa...

Vel fortjent, hyggelig at folk som er liberale endelig får litt velfortjent anerkjennesle i dette "søndersosialiserade" landet.