Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

søndag, juli 01, 2007

(P)syk

Er det mulig å først få magevirus (takk til Vektern... og så mistenker jeg Vise-direktøren med barn i barnehage for å være en kilde) og deretter bli forkjøla, med hint av migrene?

Møkkahelg!

5 kommentarer:

John T. sa...

Oi. Hadde det ikke vært for at han er homo, ville jeg hatt en potensiell gjerningsmann i sikte. Har en kompis som har hatt cirka samme helgen... :D

Anonym sa...

Det høres ut som om det går an, iallfall. Glad det ikke er meg :o)

God bedring

Anonym sa...

Siden du fortsatt er sjuk kommer jeg med en del gode råd:

-masse drikke, helst vann, men gjerne også fruktsaft. Buljong er bra, mne siden du er veggis så få r du holde deg til grøntvarianten. Kjøttbuljong er bedre!
Alt med alkohol venter du med til du er blitt frisk, bortsett fra kanskje litt konjakk.
-Saltinntak. Du mister mye salt under feber. Få litt i deg.
-Paracetamol. Det er i grunnen noe jævelsskap, og skadelig for levra. Med mindre du har tendenser til magesår, så bruk heller dispril eller globoid.
-C-vitaminer skader aldri, og heller ikke B-vitaminer.

Gode bedring!

Anonym sa...

Typisk. Kjenner en som jobber i barnehage og som lett blir syk hvis ungene er syke og.

VamPus sa...

john t: Godt å høre det ikke bare er meg... noe som går da, antar jeg.
maria maria: Jo takk, går bedre. Nå har jeg bare mista stemmen.
Kjell: herregud, du er jo bedre en mora mi :-)
tse tse: skal gjøre alvor av å holde meg unna folk med barn i barnehage. Jeg blir jo syk bare de ser på meg. OG holde meg unna unger generelt...