Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

onsdag, mars 12, 2008

På den røde løper

Dersom du noen sinne skal gå opp en rød løper sammen med for eksempel med-programledere i et nytt tvshow, så ikke spark bort i en av faklene på siden av løperen slik at denne holder på å ta fyr.

Bare nevner det.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Elegant ^_^

Jeg klarte å sette fyr på en sånn jålete serviett på en fin restaurant en gang. Stearinlys + papirdekorasjoner + veive engasjert med armene er intet sjakktrekk. Merkerlig nok får du mange stygge blikk når du må ha hjelp av betjeningen for å slukke bordet ditt...

VamPus sa...

Uting det der altså. Skal det å sette fyr på bordet sitt være en gal ting også nå da...

John sa...

Er dette sånt man må lære på den vanskelige måten, eller kan man ta lærdom av andres feil også?

Anonym sa...

*humre*

Knut Albert sa...

Du kan jo sparke den mot med-programlederne neste gang?

Anonym sa...

En helt sikkert utilsiktet, men utvilsomt positiv bivirkning av røykeloven er at man ikke lenger trenger å kjempe mot instinktet om å blåse ut flammen dersom noe tar fyr i askebegeret på restaurantbordet. Der har jeg gått i fella ved tidligere anledninger.