Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

fredag, april 18, 2008

Kvinne - kjenn din begrensning!

Steget fra å være liberalist uten partitilknytning til å bli sertifisert Høyre-kvinne er ikke helt udramatisk. Noen traumer kunne vært unngått om bare dette ble formidlet på grunnkurset:

5 kommentarer:

Ghost of Goldwater sa...

Endelig en solid dokumentarfilm!

Anonym sa...

Women Keep Your Virtue

Ulrik F. Thyve sa...

Jeg lo godt av denne! Da den for som en farsott på internett i 1994 .. :P

Fredrik Mellem sa...

Jeg vurderte faktisk å legge ut denne selv for en tid tilbake, men droppet det, og nøyde meg med å sende den til mitt kvinnelige nettverk på 8. mars.

Anonym sa...

Ta vekk pressestøtte?

Små og mellomstore aviser har ikke livets rett altså? Det er nemlig pressestøtten som holder mange regional- og lokalaviser gående.
Men dette vet du, ikke sant?

De har det fellestrekk at der er så godt som NULL kjendis-pjatt, sex, vold og andre kjipe salgstriks på disse avisenes forsider.

Vennligst forklar deg.