Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

fredag, november 21, 2008

Smygtafsande versus rakt-på-sak-råtafsande

Den finske likestillingsministerens statssekretær har måttet gå av etter at han åpenbart hadde et litt uklart forhold til hva departementet hans egentlig jobbet med. På en fest på den svenske ambassaden hadde han visstnok tafset på flere kvinnelige gjester. Det var ikke hvilken som helst tafsing heller:

- Det som utspelade sig på ambassadfesten var inget svårdefinierat smygtafsande. Det var rakt-på-sak-råtafsande, skriver Solveig Arle i finske Ny Tid, ifølge Österbottens Tidning.
Frontal puppeklåing med andre ord.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Av en eller annen grunn har jeg det for meg at Vampus er autoritet innen dette sakskomplekset.

kjell

Anonym sa...

Da kan han jo bli minister for rakt-på-sak-råtafsande.

Hva, mener du at de ikke har egen minister for rakt-på-sak-råtafsande.

Det bure de faen meg ha.

Anonym sa...

Tafsing som ikke er rett på sak, er impotent tafsing...

Anonym sa...

ikke noe puppeklåing det der, mye verre - sjekketriks "er du klar for litt 1navn1, eller?"