Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

tirsdag, desember 16, 2008

Festlig, folkelig og livlig

VamPus skal grilles av nominasjonskomiteen i Oslo Høyre i dag, og fikk plutselig nerver. Men så kom hun over unge, lovende Bjørn Magne Solviks omtale og kunne jo neppe fått en bedre valgtale.

Festlig, folkelig og livlig, du.

Spørs om jeg ikke må komme meg opp til Nordkapp for å spandere en Black Russian på Finnmarks store sønn.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lykke til. Vis hva du står for, hva du kan og at du har meningers mot -og husk, de som sitter der er "bare " mennesker de også, med sine feil og mangler.

Anonym sa...

For å gi deg litt mer selvtillit, du har norges nest mest populære blogg i følge twingly:
http://www.twingly.com/top100?lang=no