Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

torsdag, februar 12, 2009

Full pupp på FEM?

VG skriver i dag om at en deltaker i dokusåpen «Unge mødre» på FEM fikk sponset silikoninnlegg i brystene.

Nå har jeg finlest kontrakten med Studio 5 flere ganger, lett etter liten tekst med lupe, forsøkt å stryke arkene i tilfelle usynlig tekst skulle komme frem ved varmebehandling, samt forstørret alle punktumene i tilfelle noe skulle vært lagt inn med mikrotekst.

Jeg finner ingenting om gratis pupper i kontrakten.

Damn!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Er silikonpupper noe du kunne tenkt deg..? I såfall er det veldig bra det ikke står noe om det i kontrakten :)

VamPus sa...

Erm.. nei. Generelt skeptisk til å bli skjært i - uavhengig av begrunnelse.

Petter Johan sa...

..Men du burde absolutt blitt tilbudt nye pupper! For syns skyld liksom?

Morten Myksvoll sa...

Ulike mennesker - like muligheter? Var ikke det noe?

Before the Flood sa...

Da gjenstår vel bare å nynne "My boobs are OK"...

Anonym sa...

Å legge seg under kniven for å få større pupper indikerer en sykdom på linje med anorexi og bulimi!

Anonym sa...

Det eneste kirurgiske inngrepet jeg støtter ift. pupper er reduksjon... Falske pupper er latterlig, føles ekkelt ut, og ser sikkert veldig "kult" ut når du er blitt 80 år gammel... Heller ta vekk noe av det man har hvis man har for mye enn å legge til noe man ikke hadde til å begynne med.

VamPus sa...

Petter Johan: Det var det jeg mente også. En ting å være forhindret til å gå på festen, en annen ting er å ikke bli invitert...